LG 47LF66

Med tanke på att fotbolls EM påbörjas om 8 dagar så kommer jag att kolla in ett par lite större tv apparater. Fotboll ska ses på stor tv!

LG 47LF66 är en full HD tv som finns för låga 12808:- hos mumba. Det är mer än 1000:- billigare än någon annan återförsäljare.

image9


För att se specifikation så tryck här

Nästa tv jag rekommenderar är Sony KDL-46D3500. Sony har ett väldigt bra rykte när det gäller LCD tv. Jag har själv en Sony 32 tummare och den är jag väldigt nöjd med.  Med en rabattkod som man kan få genom prisjakt.se så kan man få denna tv för 14680:- exklusive frakt hos Pixmania SE. Av någon anledning ska de ha 998:- för frakten. För den summan kan man ju köpa en trabant på blocket, köra ner till Frankrike, slänga upp tven på taket och sen köra hem igen...

image10


OBS. Det finns andra återförsäljare med "normalare" fraktavgifter som hamnar på ungefär samma summa ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra kväll. :)

2008-05-30 @ 22:07:58
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0